gameyou

travian

http://e.nolimit.cz/image/10597720
Shromaždiště



Jak postavit shromaždiště?

Shromaždiště a hradby můžeš postavit pouze na určeném místě. Stavební místo pro Shromaždiště se nachází ve středu vesnice, napravo od postaviček.
Ambasáda

Jak založit alianci?

Abys mohl založit alianci, potřebuješ Ambasádu na úrovni 3. Pro přijetí do aliance pak potřebuješ pouze Ambasádu na úrovni 1 a pozvánku od příslušné aliance.

Jak změnit jméno vesnice?

Klikni na Profil (vlevo v menu), pak na změnit profil. V sekci Název vesnice vlož nové jméno.

Jak postavit vojsko?

K tomu potřebuješ Hlavní budobu na úrovni 3 a Shromaždiště. Poté postav Kasárny a vycvič v nich vojáky.

Jak bránit svoji vesnici?

Máš-li ve vesnici vojáky (ať už jsou tví nebo jen vypůjčení od přátel na obranu), bude toto vojsko automaticky bránit tvou vesnici.

Proč ztrácím vojáky, když útočím na prázdnou vesnici?

Každá vesnice má schopnost minimální obrany. Pokud zaútočíš jen s jedním vojákem, je téměř jisté, že ho ztratíš. Je také zbytečné posílat do útoku defenzivní jednotky jako jsou např. galské Phalanxy.

Jak zvyšovat populaci vesnice?

Každá budova (nebo zvýšení úrovně) má určitý počet obyvatel. Jejich přesné množství udává číslo za Spotřeba obilí ikonou.

Pomoc, moje produkce obilí se neustále snižuje!

Vzrůstající počet obyvatel (např. 5) a vojáků ve vesnici spotřebovává obilí (např. 10) a snižuje tak jeho produkci. Tuto bilanci můžeš sledovat v pravém horním rohu. Např., Spotřeba obilí 5/15

Proč se vojáci vracejí z nájezdu s tak málo surovinami?

Důvodů může být několik. Vojáci mají omezenou kapacitu surovin, které unesou a dalším důvodem mohou být vystavěné Úkryty, které chrání určitou část surovin před nájezdy nepřátel.

Jak založit nebo dobýt novou vesnici?

K založení nové vesnice potřebujete tři osadníky. K dobytí nové vesnice potřebujete Správce (Senátora, Velitele nebo Vůdce – záleží na kmeni). Můžete je vytvořit v Rezidenci nebo v Paláci na úrovni 10. Také potřebujete mít daný počet kulturních bodů.

Mohu o vesnici přijít?

Pokud máš pouze jednu vesnici, přijít o ni nemůžeš. Máš-li vice než jednu vesnici, tvá hlavní vesnice nemůže být dobyta ale může byt zbouraná (a tím smazána). Ostatní vesnice však můžou být dobyty.

Na začátku hry by si každý měl vybudovat pevné ekonomické zázemí. K tomu je potřeba zvyšovat úrovně všech 18 polí se surovinami. Pole se dělí do čtyř typů: dřevorubcovo pole, hliněný důl, železný důl a obilné pole. Kliknutím na konkrétní pole získáš další informace o jeho možném rozšíření.

S postupem hry se budovy budou stávat stále důležitějšími. K postavení nové budovy klikni na prázdné místo označené zeleným kroužkem a otevře se seznam budov, které je možné v danou chvíli postavit.

Některé budovy však můžeš postavit až později, protože jejich požadavkem je nejprve dokončení budovy jiné.
V Travianu existují tři různé národy: Římané, Galové a Germáni. Každý národ má své výhody i nevýhody a také vojenské jednotky se mezi národy podstatně liší. Proto je důležité si na začátku hry důkladně rozmyslet, který národ si vybrat. Měl by odpovídat tvému hernímu stylu.
 
PageRankSeznam S-RankJyxoRankCompete RankAlexa Rank ........... web je nový takže jeste ranky nejsou.....